Mehricik 20 haftayi bitirdik yolu yariladik mart sonuna bekliyoruz amma mart ortasi dogucak diye dusunuyorum. Sizde bebekler nasil 2 hafta once 240gr bizimkisi .
Kbrbydkk Mehricik selam canım bizde 22+2 olduk. Bugün kontroldeydik. 492gr olmuşuz.Kızımız da gayet iyi şükür😊bizimde mart 15 ama erken doğum riski var. Ben subat sonu bekliyorum en geç
aysenur4 Mehricik benimde dün bitti 20 haftam ama bebeğin gramını falan yazma bence deme de kimseye nazar değmesin
Tgbayldz Bizde 21+5 olduk bugün. Detaylıya 20+4 te gitmiştim ama detaylı ultrasona göre tam 20+0 dedi kilosuda 326 gramdı. 🙏 sağlıkla gelsinler
Sermec Songul1107 12+3 erkege benziyor dedı doktor 16 da erkek dedi 20. Haftada kesin erkek oldugu bellı oldu pipiyi gördük 🥰
BeybininAnasi 22ye girdim ben de bugün. Detaylı ultrasonum da vardı. Kızımı gördüm ❤️ 527 gram olmuş minik kuzum 😍
Kbrbydkk shrbrk rahim ağzı yetmezliği var canım. Rahim ağzında dikiş var. Ona rağmen rahim ağzı kısalığı devam ediyor. En son 17mm ile yatıyorum sürekli. Kısalma cokk devam ederse erken doğum ile sonuçlanıyor.
Mebos Mehricik biz 20+3 şuan kaç gramız bilmiyorum mart sonu gibi görünüyor ama banada ortalarında doğucakmış gibi geliyor 19+5 gittiğimizde 350 gram 24 cmdik 😊