busra-mutluanne1 17+6 yım bugün hem belim ağrıyor hemde karnımın alt kısmında iğne batması gibi küçük küçük yanma hissi veren bişeyler gelip geçiyor normal mi bu acaba
Gizem3410 Bizde 18 haftalığız aynı sorunlar mevcut göbeğimin bir kısmında bi an yanma acıma hissi oluyor ve kasıkta ve rahimde batmalar 🙄 cuma kontrolüm var doktoruma danışacağım bence sizde danışın
busra-mutluanne1 Gizem3410 benim bundan öncede ara sora olmuştu kontrollerimdede sıkıntı çıkmamıştı ama işte insan korkuyor🙄 yarın doktor sonucunuzu burayada yazıp haber eder misiniz rica etsem eşim görevde doktora gitmek için onu bekliyorumda☺️