Normalde olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum kimyasal ürünlerden! Hamile kaldığımdan beri çok daha dikkatliyim! Ama bazı lekelere malesef kullanmak zorunda kalıyorum! Çamaşır suyu kokusu beni hep çok rahatsız etti ama hamilelikte boğazımı tahriş etti hemde bir çaybardapı kadar dökmüştüm! Bütün gün kan tükürdüm!!! lavobaya döktüm mutfak bezlerini yıkadım sadece!!! Bana bu kadar zarar veren bebeğime nasıl zarar vermiştir!!! Ayrıca çamaşır suyu bulaşık deterjanıyla karıştığında 50 kat daha zararlı bir hale geliyor ve bir bardaktan çamaşır suyunu arıtmak için tonlarca ( litrelerce değil) su harcamak gerekir ki, bu da mümkün değildir!!!