Hatice1017 Slm hanimlar 32 haftalik hamileyim bebegimin bas asagi döndüğünü nasil anlayabilirim acaba???
canimoglum53 Hatice1017 bana her gittigimde doktor soyluyor pozisyonu canim. Benimki basindan beri asagida ama ben asagida gibi hic hissetmedim valla :)
hunilimom Hatice1017 eğer hala baş aşağı dönmemişse bi kaç gün baya sancin oluyor böyle kaburgaların kırılıyor gibi yırtınacak sanki karnın öyle bi gerilme ve baskı oluyor bide aşık miden biraz rahat aşağı baskı daha çok oluyor
Alya123 Hatice1017 biz tam 30+2 olduk bu gün kontrolüm vardı baş aşağı dedi doktor , geçen hafta gittiğimde dönmemişti ama ben hareketlerinden anlıyorum tam göğsümün altından sağ ve sol tarafımdan tekmeler geliyordu meğer dönmüş prensesim 🌸💕
Bilge80 Hatice1017 kaburganızın altında sertlik ve tekmeleri göğüs altından hissediyorsanız baş aşağı dönmüş demektir
Hatice1017 Doktora gitmeme daha var cnm sadece bu dönüşlerde cok sancı oldugunu duymustum dun gecede cok sancilandim acaba dedim bas asagi mi döndü 😊
OznurC hunilimom ya evet bugün ve dün içerden yırtılıp çıkacak gibi gergin hareketler var mide ağrımda çok oldu en son kafası sağda ayaklar soldaydı ama doktor doğum pozisyonuna girmiş dönmüş dedi ama bu 2 gündür baya ağrılarım falan var demkki bundan
Hatice1017 hunilimom aynn cnm son gunlerde bana tamda oyle oluyordu bilemiyorum ins dönmüştür onun sancisidir korkutuyor baya beni
Hatice1017 Alya123 Benimkide prenses🙈🙈❤❤evet sanki birwz daha rahatim onceye gore ama yanlarim hala patlayacak gibi oluyor bazen 😒🙄🙄
Gulfem07 Alya123 bizde 30+1 iz yarin kontrol ama ben bebegimin tekmelerini hep sağımda ve solumda hissediyorum ultrasonda da yatıyor görünüyor benimki çok mu rahat acaba 😂
Hatice1017 OznurC sancilariniz oluyormu boyle karniniz taş gibi olup idrar torbasina baski oluyormu sizdede birde tam kalcamin ustunde ağrı oluyor sizdede oluyormu
Bilge80 Hatice1017 benim her iki gebeliğimde de göğsümün tam altına popolarını dayıyorlardı ve çokta canı acıtır semsert olur ve tekmeyi hep göğsümün atından yiyorum 😊
Hatice1017 Bilge80 ☺️☺️☺️benimde gogsumun altinda sertlik var mesela kolayca eğilemiyorum sanki tas varmis gibi batiyor ama hareketleri her yerde hissediyorum bazen bi sey de direndigini hissediyorum ama gogus kafesime ☺️☺️
Skn23 Hatice1017 benimki 32 de döndü bence ben direk anladım canım. Midemin altı boşaldı ağırlık aşşağı düştü gibi oldu. Ve en farkedici şey yürürken aşırı aşşağıda hissettim. Dedim ki kesin döndü çocuk bi değişik 3 gün öyle devam etti kontrolüm vardı gittim çocuk dönmüş dedi doktorum
Cookie_the_pomy Hatice1017 baby position mapping yaz youtube a o şekilde bulabilirsin bebeğin pozisyonunu baş aşağı pozisyonda ise poposu göğsünün alt kısmına geliyo ve tepindiğinde poponun tam karşısında ayağını hissediyorsun bebeğin.