FerayeA benim cildim normalde yağlıydı kızımda hiç yaşamadım ama şimdiki gebeliğimde çok yaşıyorum ve bu iyi bişeu de değil canım kaşındıkça çatlak olur o yüzden kaşımamaya özen göster kaşıyan yerini tırnağınla bastır öyle dursun kaşıntın ve kullanabiliyorsan eğer madecassol ve bepanthol cilt kremini karıştırıp kullan hem de leke olmasını engelliyor hem de bepanthol cildini yumuşacık yapar ama sürekli gün içinde elini kremle banyo sonralarıda vücudunu her yerini fazla fazla kremle öyle rahatlarsın kuruyunca azıyor kaşıntılar