Ecrinimm Bebeğimin kilosu 2.880gram 1hafta sonra sezeryan olucam 3kılo olurmu sizce yada geçermi 3.200 falan
annevebebek17 Ecrinimm maşallah canım kilosuda gayet iyi bende seninle aynı günümdeyim 3.100 gram dedi doktorum bana kilosunu bende mecburi sezaryen olacağım sana ayin kacina verdiler?
Ecrinimm annevebebek17 20kasımda olucam canım bana az gibi geliyor birde benim. Çeltikleme vardı ondan az galibaa senin ayın kaçı
annevebebek17 Ecrinimm hmm banada 25 kasıma verdi canım 37inci haftanda bu kilo normal yaziyor benimde baktığım cetelede canım