ftm46 Merhaba güzel anneler ben 33 haftalık hamileyim 3-4 gündür ayaklarım ve ellerim felaket şişti bu durum normal midir?
tgbasaritas ftm46 odem olabilir buyuk ihtimalle ama preeklamsinin de ilk belirtisi boyle basliyo. İsterseniz tansiyonunuzu takip edin yuksekse hemen doktorunuzla gorusun
ftm46 tgbasaritas her gün bakıyorum tansiyonuma kontrolde 14-8 çıkmıştı ama evde normal seviyede teşekkür ederim
Yesimeliz Canim tansiyon ve kilo takibi onemli bu haftalarda bide tuz kisitlamasi yap iyice bakalim ole dene.