Elfazr İlk bebeğimde aşırı yara olmuştu göğsüm emziremedim yine öyle olacak diye çok korkuyorum meme ucu yarasına önceden sizce ne kullanılmalı yara olmaması için e vitamini duydum ama kullanan var mı
Hsnoya Elfazr takipteyim zira başıma aynısı geldi ve yine olacak diye korkuyorum 🙁 gümüş kapaklar çok pahalı ya ise yaramazsa yazık olur keşke kesin çözüm olduğunu bilsek hemen alırım
cimennbayann Elfazr canım hemşire meme ucunu değil kahverengi bölgeyide emecek bebek yoksa göğsünüz yara olur hiç bi kremde fayda etmez demişti eğitimde
BesteCanerKutluzolu Elfazr doğumdan önce lansinoh krem sürmeye başladım düzenli olarak doğumdan sonra da ilk zamanlar garmastan pomad diye bir krem var eczanede satılıyor onu kullandım 10 günlük bebeğim var ilk 3-4 gün o pomadı kullandım ondan sonra lansinoha geri döndüm yara filan olmadı çok şükür
Alihan Ben lansinoh sürüyorum her gün. Herkes iyi geliyor yara olmuyor diyor. Bende tecrubeli değilim bakalim gorucem yara olmaz insallah
Kdrfts Bende bitkisel birsey duydum yanliz denemedim ayva cekirdegini suya islatip olusan jelle gogus ucu ovuldugunda yarayi geciriyormus olusmasinida engelliyormus
Birhamis Bende 37 deym lansinoh sürüyorum sabah akşam bi tanıdıgıma tahinin üste cıkan yagı cok iyi gelmiş bende tahin aldım kenarda beklettim yagı çıktı onu bi kaba koydm kucuk bakalm yara olursa onuda sürerim inş iyi gelir sizşnde aklınızda bulunsun
aysenturna Elfazr dogumdan 2 haft once kullanmaya basliyorsunuz emzirirken de hem emzirmeden sonra kapaklari gogus ucunuza takacaksiniz yaralara en mukemmel çözüm suan bu
Mirzaannesi Vala krem falan değil ama kuzenlerimin hepsi doğuma takın ince dolap poşetlerinden göğüs şekli akademik kesip koyuyordular nemli kalıyordu hiç yara olmuyordu 🤰🏼🌈💕
Haticecbci Elfazr Canm ben zeytinyağı kullanıyorum ablam doğumdan bi ay önce başlamıştı sürmeye emzirirken hiç yara olmamış inşaAllah benim de olmaz hem pratik hemde doğal yöntem😍
Homozigotmutant Elfazr internette bi tecrübeli anne Doğumdan bir kaç hafta önce meme uçlarına halka soğan koyup bi kaç saat tuttu hiç yara olmadı dedi sonra . Ben yapacağım ne zararı var ki