Sareninannesi17 Şuan 36+2 sanki yakında doğum olacak hissediyorum ağrılarımla, fikirlerini nelerdir, 36 hafta doğum yapanlar var mı acaba kızlar
Sahreyldrm Sareninannesi17 ben bu gece dogurmazsam 38i bulurum heralde 5dk da giren sancılarım var 7 dk da oluyor bazen ama dayanilmayacak gibi değil bekliyorum o yüzden emin olmak için 36+0 ız ilk dogumum 32 haftalık olmuştu bu hafta bile iyi benim için gelse de sevinirim biraz küçük olurlar ama kuveze girmiyorlar artık
Lamia_Kolat Bende 36 haftalik hamileyim 28ci haftamdan erken dogum riskim vardi,33 haftamdan 1sm acilmam var.Dogum yapmadim daha beklemedeyim.Doktorum 36da sonra dogum olursa erken dogum riski olmuyor kuveze girmez dedi ama kilosu dusuk olur.Insallah 1 2 hafta daha idareederiz.Saglikla kucagimiza alalim bebisleri🙏
Gulfem07 Lamia_Kolat benimde 28 de başladı kasılma vs.Su an 30 olduk sizi görünce inşallah benimde 36 yi bulur dedim 😊
27_00 Sol bacak aram ağrısı dışında doğum belirtisi diyebileceğim ağrım yok tabi o da belirti değilde. Zten belirti ne onu da bilmiyorum da valla hiç doğrucak havam yok 😂😂
Sareninannesi17 İlk bebeğimi 37+5 DE kucağıma aldım, sanki bu erken gelevek gibi şimdi 36 haftada.... Kız bebek de ağır olur, hamileliği ağır geçer diyorlar, bilemiyorum
Sahreyldrm Haticetarhan yanlarimdan karnımın alt kısmına doğru giriyordu 5 ve 7 dk aralıklarla heralde bı 3 saat kadar böyle devam etti gece biraz rahatladım ama yine giriyor da düzenli değil bu sefer demekki doğum sancısı değil dedim bide doğum sancisinda zaten dayanamıyor insan ki daha şiddetli oluyor o
Haticetarhan Sahreyldrm böyle başlayıp sonra belden giriyormuş ağrı o doğum sancısıymış bende öyle duydum ama işte her insan farklı oluyor galiba benim bebek toparlanıp kasıldıktan sonra ağrım oluyor gevşeyince geçiyor ama çok düzensiz
Sahreyldrm Haticetarhan o belden girdiği zamanlar son zamanları artık açılmanin ilerlediği zamanlar kuzum ilk başta anlayamıyorsun zaten ben ilk doğumda 5 gün evde sancı çektim üşütme sancısı diye sonunda bı doktora gidiyim ilaç yazsın dedim 3 cm acilmam vardı şimdi ikinci ama insan yine de kendinde olunca bilemiyor ilk gibi oluyor yine
Haticetarhan Sahreyldrm benim ilk olduğu için işte kim ne derse acaba bendeki de öyle mi o sebepten mi diye merak ediyor insan😊 tecrübesizlik çok kötü bişey
Sahreyldrm Haticetarhan kuzum valla ilkle alakası yok insan ikincide daha bilgisiz hissediyor tamam biliyorsun ama kendinde olunca emin olamiyor insan ama şiddetli olursa sıkıntı zaten başlamış demektir benimki çok şiddetli değildi geçti çok şükür ama fazla da duracağını sanmıyorum açıkçası
Lamia_Kolat Gulfem07 Insallah canim.Daha az haraketli olmaya calis uzan,dinlen sureklik insallah atlatirsin bu donemleri 🙏Suan 36+3 bende daha beklemedeyiz.28den 36ya kadar sadece yemek yemek icin birde dusa kalktim.
Haticetarhan Sahreyldrm bugn kontrolum vardı bebek beklemez artık kanala inmiş her an gelebilir dediler kalp atışlarında sıkıntı gördüler cuma tkrar nstye gitcem bende
Nemoanne Sahreyldrm 2700 doğdu,ciğer geliştirici doğumdan 3 saat önce yapılabildi,doğduğunda hırıltı vardı, enfeksiyon şüphesi ile 2 gün yoğun bakımda 1 gün normal odada kaldı o kadar. Küvez olayı bebeğe bağlı yani
Gulfem07 Lamia_Kolat bende öyleyim şu an ya yemek yapıyorum arada kaynanam annem yapıyor bi duş wc bu kadar bakalım hayırlısıyla atlatırız.😊iyi zaman geçirmişsiniz çok bunaldim ben yatmaktan.
Sahreyldrm Haticetarhan tam kaç haftaliksin kuzum bebeğin kilosu falan nasıl doktor ne diyor doğarsa kuveze girme durumuna falan