Nurrrr muzun fazlası kabızlık yapiyo gerçekten canım aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum çok yememek lazım incir falan da ye bak iyi olur sütü bende icemiyorum malesef hiç sevmiyorum ama kahvaltıda resmen 5 yumurta yiyodum ben şu son haftalarima kadar canim. Aynen canım aldığı kadar artık daha vaktin var alır kuzucuk merak etme sağlıklı olsun da kilo çok önemli değil