Eymen_ezgi Iyi akşamlar kızlar ben 11+4 haftalik gebeyim bugün ikili tarama testi için hastaneye gittim ultrason muayenesinde bebeğin ense ölçümü 1.1 mm çıktı doktorum ayriyeten kan da istedi bu sonuç normal midir kanda neye bakılacak acaba bilgisi olan varsa yazabilir mi
FatmaNur1883 Eymen_ezgi normal canim kan tahlilini her doktor istiyor benden de istemişti doktorum merak etme
Mervezumra Ense olcumunu bilmiuprum ama iki taramada genetik test yani down sendromlu olup olmadigina bakılıyor
Mrsozel Merhaba ben de 11+4üm. Bugün ultrasona girdim Nt sonucu yani ense kalınlığı 0.9mm çıktı. Maximum 2,5 olması gerekiyormuş fazlası riske giriyor diye biliyorum. Kan da verdim kan sonucunu 10 gün sonra çıkacağını söylediler. Ama rutin ikili tarama işlemleri sıkıntı yok canım :)