Muneweralp Bende 25+3 oldum yatmak zor kalkmak zor 🙈 her işim yavaşladı kendi ya allığımdan kendim rahatsız olmaya başladım😅
TugceKumsal24 Kbrauras Çalışıyordum aslinda anaokulu öğretmeniyim ama cocuklarla birlikte çalışmak cok zor oldu. Cocuklari indir kaldir derken isten ayrilmak zorunda kaldim bende ev isi yürüyüş derken baya adim atiyorum aslinda hamlamamaya dikkat ediyorum:))
TugceKumsal24 Glcnagts Merhabaa canimm :)) Daha cok küçük minnosumuz demek masallah Allahim sag salim kucağına almayi nasip etsin :))
Kbrauras TugceKumsal24 tek sıkntilarimz bunlar olsun inşallah allah kucagimiza almayı nasip etsin 😍🤗napalim anne olmak kolay deil cekicez
Muneweralp TugceKumsal24 bende anaokulunda öğretmenim biraz zorlanıyorum ama şükür şimdilik devam ilk çocuğumda 35 e kadar çalışmıştım şimdi 25+2 olduk dayanmak için elimden geleni yapıyorum ama ilki daha kolaydı bu biraz zorluyor
TugceKumsal24 Muneweralp Bu mesleği bildigim icin seni cok iyi anlıyorum Hem çok güzel bi meslegimiz var ama zor taraflarıda tabikii Hem veliler hem çocuklar hem hamilelik derken Allahim kolaylik versin :))