Srn18 doktorunuzun onerdigini kullanın.hepimizin bunyesi ayrı.ben regenesis max kullandım 5. Haftamdan 11.haftama kadar.sonra doktorm artık gerek kalmadıgını soyledi ve kesti. Ama belki baska arkadaslar ihtiyacları oldgu icn devam ediyodur.herkes bir olmaz doktorunuz onersin oyle kullanın