Mervebzkurt Kızlar merhaba. 36+5 inci haftadayım bebeğim henüz kanala yerleşmemiş kanalin başındaymis. Bugün doktor muayenem vardı hiç bir sorun yok doğum yakın gorunmuyor fakat aksam itibariyle tuvaletimi tutamaz oldum nerdeyse 5 dk da bir tuvaletteyim. Tuvaletten çıktığım an tekrar giresim geliyor tamam daha önce de çok sık giriyordum fakat bu kadar değil 😔 normal mi acaba var mı bu haftalarda benim gibi bu durumu yasayan
Selvaelyenn Mervebzkurt bende 34. Haftadayım günde belki on kere tuvalete gidiyorum. Tuvalete gitmekten bıktım resmen🙄
DilanY Mervebzkurt 35+3 üm bende aynı durumdayım normal yani ☺️ Artık bi kaç hafta daha böyle çekcez sonra Allah’ın izniyle gelip geçmiş olur ☺️ Hayırlı dogumlar canım 🤲
Fatmanurr3446 38.haftadayim canm yasadiklarini yasadim bende bebek kanala yerlestikce idrara cikma hissin artiyordur korkacak bisey yok bence 😊
Yesimeliz Mervebzkurt canim genede bi kultur baktirmakta fayda var idrar yolu enf olabilir. Ben 38+2 yim. O haftalardan gectim
27_00 Mervebzkurt ayy bu annelik fazlası ile trajikomik 😁😁 insan gülsün mü ağlasın mı belli değil sıpalar altımıza bile yaptırıyor😂
DilanY Mervebzkurt haklısın 😂 ama yavaş yavaş alışıyosun artık tuvalete bi koltukla televizyon koymayı düşünmüyo deilim 😂😂😂😂😂😂😂😂
DilanY Mervebzkurt sen yine de bebeğin için suyunu bol bol iç ☺️ 2 -3 hafta böyle kahır çekcez mecbur dediğim gibi gelir geçer . Sağlıkla kucağına Alman dileğiyle 🙏🙏🤲🤲
Mervebzkurt Yesimeliz yanma vs olmuyor ama yine de baktirmakta fayda var dediginiz gibi hic dusunmemistim
Mervebzkurt 27_00 kesinlikle yaa ne hale düşüyoruz bi altima kacirmadigim kalmisti 😁 ama sağlıklı olsunlar da 🤗
Yesimeliz Mervebzkurt ben hemsireyim cnm allah sag salim kavustirsun aklinda olsun dizenli olarak idrar kulturu ginder. Dr istemese bile.