gea Selam anneler, ben bu konuda çok kararsız kaldım. Kullanan var mı ya da karar veren. Sizce sling mi alınmalı kanguru mu
Sweetblonde88 gea sling daha basarılı fikir olarak ama çok az kullanılıyor. Benim oglum 4 kilo dogdu 40 günlükken 5.5 kiloydu içine hiç girmedi girince de sıkıntıdan ağladı. Benim hevesim kursağımda kaldı ☹️
Sweetblonde88 Emine5016 ben şu an almadım. İlk gebeliğimde almıştım. 8 yıl oldu 🙈 hatırlamıyorum bile nerden ne kadara aldım. Sanırım bu sefer almayacağım.