Elif_12 Selam arkadaşlar Migros minies bez aldım bugğn sanırım 1 numarası yok 2 numaradan başlıyormuş büyük gelir mi acaba Doğumdan itibaren kullanacaktım bezi
Pcoslubiranne Elif_12 kilo araligi kac ki. Ben direkt 2 numara almistim prima da. 4 kilodam basliyordu prima.Gerci benim oglum 4 kilo dogdu ama kuvozde 3700e kadar dusmustu.
lleyla4545 Elif_12 yok canım büyük gelmez bende miniesle başlıcam allah nasip ederse kullanan çok var cevremde herkes memnun 2 numarası da çok büyük değil
Mervezumra Cok buyuk gelir bence baska marka 1 numara alin cunku ben 1 numarayi 40 i cikana filan kullanmistim 2 baya buyuk olur sizdirma yapar
Elif_12 Pcoslubiranne 3 6 kilo diyor canım yeni Doğumda kullanılır mı sence Doğuma üç hafta var kilosu 2,5 şuan
Cilek_kentli Elif_12 Öğrendiğim iyi oldu canim teşekkür ederim . Ben de baktım şimdi 2 numara 3-6 kilo arası diyor o ideal sanırım
Selinbakirci Tam da bugün araştırdığım konuyu post açmışsınız, teşekkürler🙏 evet 1 numarası yok diye okudum bende. Ama 2 numarası da yenidoğana olur diye okudum. arkadaşım kullanıyor o tavsiye etti bugün hem fiyatı uygunmuş hem de çok kaliteli duruyordu gerçekten. Bende en yakın zamanda alıcam inşallah.
ozgeya Elif_12 Minies’in kalıpları küçük.eğer bebeğiniz erken doğum olupta düşük kiloda doğmazsa gayet olur merak etmeyin.