Gamze_K İlk hamileliğimde bacaklarımda kalıcı varisler oluştu, 2. Hamileliğimin 6. Ayındayım bu sefer daha da ilerledi. Genital bölgemde de şişmiş koyu renkli bir damar farkettim, ağrı da yapıyor,bebeğe zararı olur mu yaşayan var mı böyle bir durum?@genitalvaris
dilaradd Ben ilk hamileliğimde yaşadım doğum yaparken doktor farketti ve kesi yapsam yanlışlıkla çok kan kaybedebilirdin oradan dedi doktorunuza bence hatırlatın doğumda da gittiğinizde de
Gamze_K dilaradd sezeryan olacak zaten, yinede doktoruma şimdiden söyledim ilerlememesi adına bir krem önerdi😕paylaştığınız için teşekkürler