Kdrkdr
Bugün hastaneden aradılar idrarınızda protein kaçağı tespit edildi yarın hastaneye bekliyoruz diye. İdrarda protein 5 çıktı farklı bi doktor sorun olmaz dedi. Yarın gidicem ama içim rahat değil bilgisi olan var mı? 5 yüksek bir değermi. Tansiyonlarım normal ve ödemim de yok. Özeldeki doktorum su azlığı sebebiyle 2 hafta sonra doğuma alalım dendi 34+2 yim 2400 gr dediler. Kilosu falan iyi mi? Doktor geriden geliyor dedi😔