Merveeex soktorun haftasına göre söylüyor ztn sağlık ocağındada yapıyorlar sanırım eczaneden alıyorsun sağlık ocağına gidip yaptırıyorsun ama benim tabsiyem yaptırma ben bütğn testlerimi yaptırdım sadece onu yaptırmaıdm çünkü annede kalıcı olarak şeker kalabiliyormuş yada bebekte çok gerekli birşey değil çocukta şeker olup olmadığı çıkıyoe ama fetaylı ultrosanada gidiyorsun ikili teste flnda giriyorsun birşey olsa ztn çıkardı ben kalıtsal olduğunu duyduğum için ve çokda gerekli birşey olmadığını öprendiğim için yaptrımadım