tunayalin şuan sorun değil istediğin gibi yatabilirsin hatta yüz üstü yatmanın tadını çıkar diyebilirim ben 14+3 hamileyim ve şu 10 gündür yani tam 13 haftamdan sonra yatamamaya başladım yüzüstü doktor hatta 4 ayına kadar yatabilirsin dedi ama benişim müsade etmedi daha erken başladım yan yatmaya sende rahatsız olana kadar yatabilirsin zaten bebişin izin vermicek yüzüdtü yatmana buda benim gibi 13 14 haftanı bulabilir