Gamzezz Hanımlar kusuruma bakmayın nolur.sadece morale bilgiye ihtiyacim var.40 +5 im yatistayim ama ne bebek kankada ne su me sanci var..benim gibi olupta bir tskim şeyleri tecrube edinen yasayan ..anlatin nolur
bsra18- Gamzezz canım adaçayı içebilirsin doğumu başlatmaya yardımcı olur da kaynana ile alakası ne başlığa kaynana yazmışsın😂
Nltka Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına al bende yeni hamileyim doğurmadım hiç . Postun üstte kalsın diye yazdım