asya_32 Kızlar merhaba 34+3 günlük hamileyim 1 haftadır yürürken vajinama alttan bıcak saplanır gibi ağrı giriyor ve yürüyemez oluyorm..randevum haftaya Merak ettiğim böyle olanlar varmı varsa erken doğum felan oldu mu?
Aynur63 asya_32 bana da oldu ve 38+3 olduk arada hala oluyor erken doğum olmaz zira benim kızım daha dönmemiş bile pozisyona zorunlu seZsryan olucam gelmeye niyeti yok çünkü o baskı yapıyodur ayağıyla yada başıyla
AyseOzer Bana olmamıştı ama bence hemen doktoruna sormalısın. Erken doğum riski varsa da yatırmalı doktor seni. Birkaç hafta daha beklesin bebiş :)