Busraozdemir07 Bende ilk hamile oldugumu öğrendigimden beri sürekli düsük ve kanama riskim vardi.Ilaclarla hastanede yatarak gecirdim. previa olduğumu da 18.haftamda öğrendim kanamalar yuzunden 3 kez hastanede yattım erken doğum riskimde vardi ama suan 35 haftalik ve plesenta normal pozisyonunda normal dogum yolu gozukuyor. ☺ Korkma sakın fazla yorulmamaya ayakta kalmamaya calış,tuvalette ıkınma benden tavsiyeler bunlar insallah seninde normale döner 🙏