Banu6354 Merhaba arkadaşlar ben Academia hastanesinde Cuma beye kontrole gidiyorum doktorumu iyi ama hastane konusunda fikir Sahibi olamıyorum daha önce bu hastanede Doğum yapan varsa bana yardımcı olabilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🌸