Hdkdkdlek ya böyle çok başlık gördüm ve arkadaşlar ilaç veremedi doktor deyince cidden şaşırıyorum belki çok ağır değildir gripleri ben ilaç kullandım hatta fazla öksürüyorum diye doktor ilaç mecbur dedi bebek yeni tutunuyor karnını kasmaman öksürük ile sıkmaman bebeğin tutunma evresinde onu itmeyen gerekiyor dedi. Kadın doğumcum ile istişare yaparak ilacımı verdi raporumu yazdı ALLAH razı olsun bu güne kadar geldik bebekte bi sıkıntı yok. Belki arkadaşların artık son haftalar diye bilmeyen yapamamışlardır ama son haftalarda enfeksiyon falan bebeğe geçiyor diye ağır atlatılan griplerde ya da hastalıklarda ilaç veriyorlar hamilelerin kullanabileceği diye biliyorum.