Gzmozcetin Ceylan35 iyi şükürler olsun 😊🙏🏻 Arada ağrılar oluyor normal bnde biliyorum bnm ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için korkuyorum hepimiz Allah a emanetiz🙏🏻