Kymet08 Merhaba, hamilelik öncesi nabızım 70-80 civarı iken şimdi 130-120 lerde çıkıyor. Halsizlik sersemlik hissediyorum. Sizin nasıl acaba???
Tusembektas Hilall bendede aynı durum oldu 140 atıyordu nabzım nefes alamıyordum doktorlar normal değil gebelikte dedi ve kardiyolojiye sevk ettiler holter cihazı takıldı Birgün üzerimde kaldı sonuçlar normal çıktı strese bağladılar ama bence sizde söyleyin doktorunuza gebelikte çok normal bulmuyorlar yüksekliği
Kymet08 Tusembektas bana da holter takıldı fakat tansiyonum yükselmişti ondan dolayı. 15/9 olmuştu. Gebelik başından beri en yüksek 11 oluyordu. Sonra ultrasonla kalbime bakıldı mitral kapak yetmezliği çıktı.
Tusembektas ressamanne_ valla banada normal değil dediler ondan bir sürü kardiyoloji uğraştırdı şükür bişey çıkmadı ama
Tusembektas Kymet08 benim tansiyon yüksekliği Yok işte nabzım yüksek atıyordu çok geçmiş olsun sizde allah yardımcın olsun 🙏🏻
ressamanne_ Tusembektas yani 130 üstü tehlikeli tabi gebelik taşikardisi olabilir ama 120 kadar falan gebelikten de olabiliyomuş