Ya artık rahatça gezemiyorum 20 dk Yürüyüp ondan sonra e-bebekde dolaştım başım dönmeye başladı .hergünde dışarı da çıkmıyorum hafta da bir veya iki defa çıkıyorum dışarı çıkınca illaki yürümek gerekiyor ama başım dönüyo açta kalmıyorum ama normal mi bu anlamadım böyle dolaşamıyorum