Sahreyldrm Kızlar 36+0dayim 19.55ten beri takip ediyorum 5 dk ve 7 dk aralıklarla sancı giriyor ama sanki doğum sancısı kadar şiddetli değil gibi sizlerde de oluyor mu bu haftada olanlar ?
hunilimom Sahreyldrm duş al canım geçmezse ve şiddeti artarsa doğum sancisidir bide bebek hareket-i takip.et azalma olursa hemen git
doga07- Sahreyldrm evet bende 36+3 üm aynı şekilde sancı giriyor ama dediğiniz gibi şiddetli değil.Cumartesi randevumuz var.Gidip öğrenicem mutlaka
Serpil02 Canım hastaneye gıtmen gerekıyor 5 dk da bır demıssın herkesın acı eşiği farklı ihmal etme lütfen henuz erken
Sahreyldrm Serpil02 canım çok tatlıdır normalde doğum sancısını da çok çekmiştim ama onun gibi değil sanki ya emin olamıyorum geçmezse doktorumu arayacağım yine de
Kadriyeakarsu Bende 37+2yim belim kasiklarim agriyo bebek karnımda toplanıp duruyo devamli ama bunların hepsi de dayanilmayacak kadar şiddetli değil dakika da sayamadim çünkü arada yoğun arada hafif olarak devam ediyo.nasıl bir ağrıda doktora gitmek doğru olur bilemiyorum.bilen birileri bişi yazarsa diye durayım şurada
Sahreyldrm Kadriyeakarsu aynen canım benimki de şiddetli değil ama sancı giriyor doğum sancısına benzetemedim ben
Kadriyeakarsu Sahreyldrm perşembe günü kontrolum var o zaman artık doktoruma sorarım nasıl bir sanci da panik yapmam gerekir diye 😀 benim ilk hamileligim olduğu için bilgisizim
Sahreyldrm Kadriyeakarsu benim doktorum bide niyeyse 2 hafta sonraya randevu verdi 35te gittiğimde ya ilk dogumum 32 haftalık oldu bunda da risk var sıklaşmasi gerekirken 2 haftaya bir çağırdı
Sahreyldrm Kadriyeakarsu bebek yerleşmiş doğum kanalına dedi iki hafta sonraya gün veriyorum ama sancim olursa gel yine de dedi
Sahreyldrm doga07- kız ben 37yi de bulursam valla daha da bişey istemem 😂 inanamıyorum bu haftalara geldigimize çok şükür 🙇