Nl-oguz3561 Ben bu sebepten doktor gezdim dolandım. Resmen başlarından atıyorlar sorumluluk almamak adına. Perinatoloji bölümü berbat ötesi bir ton vaka var inan çok zor. Allah herkesin yardımcısı olsun 🙏🏻. O bölüme gitmek ölüm gibi birşey hem olumsuz çok olays şahit oluyorsun hem çok göz korkutuyorlar. Ben en sonunda doktor buldum güveni karşılıklı kurduk, inan doğum yaptım doğumhanede böbreklerini sordum. O derece çaresiz kalıyorsun yaşadığım için bilirim.. Çok dua ettim, Rabbime şükürler olsun duydu sesimi.. doktorum oraya gitmemi kesmişti beraber ultrason cihazından takip etmiştik sonlara doğru birşey demiyordu korkuyordum. Doğdu kontroller oldu birşey çıkmadı şükür 🙏🏻 Ertesi günü çocuk doktoru gene baktı ultrason ile 3 mm normal tek böbrek oda çıktı inan geçiyor nolur içini ferah tut 🙏🏻 Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah