Prenslerinin_annesi 4.5 aylık hamileyim diger oglumda bu ayda oyle bi tekme atardıki yerımden zıplardım bunda sade pıtır pıtır gıdıklama gibi oluyor buda erkek normalmi 3.oglum ikisinde boyle bişey yasamamiştim
Bihem Benim ilk gebeliğim olduğu için tecrübem yok henüz 17 haftalığım ☺️ Annem hepiniz farklıydınız diyor, biriniz tekmeleriyle beni öldürüp biriniz sakin sakindi demişti. Her bebek aynı olmuyormuş 🥰
Bahar33 Ben de 22+3 üm ,tekmelerini sert bir şekilde hissetmiyorum aksine sakin ,öyle arada bir sakince kendini hissettiriyor o kadar 🤓🤓
Bahar33 Prenslerinin_annesi erkek canım bebeğim ama ben tekme hareket vs şeylere takılmıyorum kıyaslamak da istemiyorum her bebek farklı sonuçta
Bihem Prenslerinin_annesi Her çocuğa göre değişiyormuş cinsiyette alakası yok sanırım fıtratıyla ilgili ☺️
TugceErturk Benimde 22. Haftam kasığıma çok yakın hissediyorum hareketlerini sanırım hala yukarı çıkmadi 🤭 öyle tekme gibi de değil hafif hareket gibi hissediyorum