Tam bir aburcubur canavarı olarak ve haftada bir çekmece, aburcubur tüketen birisi olarak😍🙆 söylüyorum 36 + 3 Günlüğüm ve toplam 20 kilo aldım 😤 53 kiloyla Hamile kalmıştım. 😩 şeker konusunda bende hiç şeker çıkmadı. Bebeğim de sağlıklı. Çünkü sebzemi sütümü vs eksik etmedim. Arada kaçamak yapmak çokta korkunç 😱 bişey değil hamileyiz canımız çekiyor. 😍😝😛