Kizilicee 37 + 6 pazartesi sezeryan olacağım ama hareketleri biraz değişti acaba yer kalmadığı içinmi kıpırdıyor sağ sola böyle tekme filan olmuyo bi sıkıntı varmıdır sizde hareketler nasıl?
Fatmanurr3446 Yer kalmadigi icin her hareketini hissediyorsun ama ondan oncesinde sadece tekmeleri hissediyo olman gerekiyor normaldir canm bendede oluyor 38+1😊