CanNurdan dün aynı şeyi bende yaşadım belimden girdi kasıklarım çok ağrıdı iki büklüm oldum bekledim 10 dk da bir olmaya başladı hemen gittim acile nst’ye bağladılar çok hafif sancım çıkıyodu bebekle ilgili herşey normaldi bende eve geldim bugün sabah devam etti şimdi yok doktorum yalancı sancı dedi bebek doğum kanalına dönüyor ondan dedi sertleşmeye bol bol yat dinlen dedi