Merveozyilmaz Bugün dr kontrolünde rahimde açılma olduğu ve progestron ile kontrol altına alınacağını söyledi. Açıkçası çok endişeliyim bu durumu yaşayan var mı acaba 🙄
Basaaak Merveozyilmaz bende 25+4 üm erken doğum riskim var serklajlıyım rahımımde dıkıs var korku içinde geciyor gunlerm korkma ama 14. Haftadan 26. Haftaya geldm bak bol istiraht et ayaga kalkma
Kemin Merveozyilmaz ben varım detaylıda. Açıklığım çıktı 1 aydır yatıyorum 26 haftadayım 30 u görsem diyorum😞
Merveozyilmaz Kemin yaa 😔 bana doktor ilaç verdi 2 hafta sonra kontrol dedi başka Bi şey demedi ama 😒