umutruyasi canim benim ya nekadar zor bi durum oldugunu biliyorum kolay degil senin icinde esin icinde. Ozellikle tüp bebek yaptiranlar icin dahada zor oluyor. Ama Allahtan umit kesilmez hakkinizda hayirlisi olsun. Rabbim isteyen herkeze nasip etsin. Ama esinede soylemen lazim ona bi sekilde bunun nasipten ote bisey olmadigini anlat. Belki kizicak üzülücek ama yapicak bisey yok. Yada doktora gidince doktor soylesin anlatsin. Merak etme uzulme rabbimin yaninda cok var elbet sanada nasip eder. Haktan hayirlisi.