Yagmurceren0 Kızlar ben anlamıyorum ya. 39+4 haftalıgım oglusum gelmek bilmiyor bugun 7 tane hurma yedım squat yaptım baya bı comrldım kalktım 2 saat once sinden belime bı agrı girdi karnıma sonra sımdı de 20 dk once yıne girdi smdi o sancı yok ama sizce dogum baslıyormudur ama ne su ne nişan hiçbiri yok napıcam ilk hamileliğim
Yagmurceren0 humaninannesi61 bende beklemekten yanayım da artık gelsin su yada nişan bian once bebeğime kavuşmak istiyorum 😔
Rmysa_29 Yagmurceren0 benimde bugün oldu düzensiz 1 saat oluyo sancim. aradan 3 saat geciyo bi daha vuruyo geciyo anlamadım. 2 gündür böle ne nisan ne başka bise var.