Edaemkl_06 Bugün kontrolüm vardı sancılarım 60 üzerinde yatış yapalım dedi doktor ben istemedim kasılmalarım var doğum olir mu sabah tekrardan gel bakalım dedi durun ne olur açılmam yok 1 parmak dedi
Genc_anne_adayi 60 az bence artarsa git benim hep 100leri buluyor haftalardır ama doğurmadm yarın 38 oluyorum