Cansinsen_ Ben de dün şeker yüklemesi yaptırdım 26+0'da gittim. Şeker yüklemesini doktorum mutlaka istedi bu işin genetikle de alakası yok arkadasım zapzayıf ve gebelik şekeri çıktı insülin kullanıyor,benm kilom da var annemde de şeker var ama çıkmadı bişey. Verdikleri içecek sprite ın aynısı kutusu bile aynı. yani hiç mi hamur işi yenmiyor hiç mi cola vs içilmiyor beni pek etkilemedi..
Arkdsmn bir de bebegini erken dogumda kaybetmişti gizli şekerden bu yüzden önemli bir mevzu.. (önlem almak açısından)
900 gram cıktı bebişim dün 26+0'da
normal dedi 28. haftada 1 kg civarı isteriz zaten dedi..
Ben de 2 kg aldım 77 ile gebe kaldım suan 79'um son aylar şişmekten korkuyorumm