Kubosss Nidanur02 ben 🙇🏼♀️ Geceleri ağlayarak uyanıyorum resmen magnezyum verdi doktor ama hiç bi işe yaramadı 🙄
Blgzr_58 Nidanur02 ben ben magnezyum kullanıyorum nerdeyse 20 gün oldu rabbime şükür daha yeni rahatladım geceleri oturup ağladığımı bilirim
Meeerveunal Bende aynı şekildeydim magnezyum uzun zamandır kullanıyodum zaten falat kramplar çoğalınca doktorum 29. Haftada magnezyum kalsiyum karışık bi ilaç verdi çok şükür iyi geldi gece uykumdan ağlayarak uyanıyordum bırakın hareket etmeyi nefes alamıyodum şimdilerde iyiyim şükür
Tubakrblt Bwn sol tarafima yatinca sol kalcam uyuysuyo sag tarafa yatinca sag bacagim uyusuyo cok kötü bisey ya