busragamze Kızlar 2 saattir şiddetli bir baş dönmesi yaşıyorum hamileligimden bu yana ilk defa böyle oldu. 39.haftadayim. Şimdiye kadar ne düşük ne de yüksek tansiyon problemim olmadı. Bacaklarımda halsizlik ağrı ve karıncalanma var. Kasiklarimda hafif baskı var ama ara ara geliyor çok rahatsız etmiyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı daha önce? Yarın doktor kontrolüm var acaba yarını beklemesem mi? Çok yorulmadım ve aç değilim.
Rmysa_29 busragamze demir eksikliğin var mı bende oluyo halsizlik bacaklarım titriyo bayilcak gibi oluyorum. Bazsn
busragamze Rmysa_29 Evet demir eksikliğim var galiba ateşim var gibi sancilarda daha çok bel ağrısı ve kasılma gibi çok gergin
busragamze Rmysa_29 Ay valla aynı durumdan muzdaripim bende nst de hiç sancım çıkmıyor bakalım yarın sabah doktora gidecegim böyle devam ederse de ilk işim acile gitmek ilk gebelik o yüzden tecrubesizimde
Rmysa_29 busragamze acile gittim dun gecen hafta gittim evde sanci cekiyorum hastanede bise yok artik o kadar bunaldim ki.
busragamze Rmysa_29 Duş aldım şimdi bana mısın demedi belimden kasığıma doğru baskı hissediyorum devamlı olarak acaba doğum belirtisi mi