Canım ben 5 hafta 5 günlük hamileyim iki gün önce çok az bi kahverengi leke gördüm iç çamaşırımda doktoruma gittim bir gün sonra öğlen gittim çünkü akşama doğru görmüştüm lekeyi sonra doktora gittim hemen aldı beni devam ediyor mu dedi hiç devam etmedi ultrason ile baktı kesemiz gözükuyor rahimde kan yok dedi bi daha olurda progestan ilaci yazdi dusuk tehlikesi icin ama bugün 3.günüm hiç olmadı lekem ilaci aldım eger tekrarlarsa hemen al bana görün demisti cok sukur olmadi iki gundur dinleniyorum uzaniyorum doktorum onerdi sende en kisa zamanda hemen bi doktoruna danismalisin bence randevu ile calisiyorsa oncelik verir sana lekenmem var diyince gecmis olsun