AysennHE 12+1 de kız dedi doktorum 34+2 olduk prensesimle 😍
Ama değişebilenler var çünkü 12. Hafta genital organ çok benzermiş bazen ayrım yapmak zor olurmuş doktorumuz öyle demişti 16. Kesinleştiririz şimdilik aramızda kalsın dedi ama ben en başından beri biliyordum kızım olacağını 🥰🥰🙏🏻🙏🏻🙏🏻