Damla93_ Selam arkadaşlar 17+4 haftalık hamileyim dünden beri karın ağrısı ve bugünde sol kasığımda ağrı var başına gelen varmı neden kaynaklanıyo olabilir doktor kontrolüm haftaya o yüzden buraya sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Damla93_ Akıntın yok değil mi birde solun çok ağrıyorsa rahmin oradan genişliyor olabilir.İş yapıp kendini yorma soluna yatıp dinlen.
Damla93_ Cokokuyan_dorukusunannesi48 Cokokuyan_dorukusunannesi48 akıntım yok sadece aralıklarla kramp tarzında ağrı oluyo
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Damla93_ 20.haftamdan Sonra benzer ağrılarım oldu.Doktor rahim genişlemesi olduğunu söyledi.Ama kasık ağrınla beraber bel ağrın varsa yada alttan farklı bir baskı hissediyorsan beklememelisin.Sağlıkla büyüsün yavrun🙏🏻
Ozican Damla93_ benimde böyle ağrılarım vardı önemsemedim önce ama dinlenince geçmedi sonra acile gittim rahim kısalması yaşadığımı öğrendim hastanede yattım vs.Doktor bana o gün dinlenince ağrı geçmiyorsa sıkıntı var demektir gel hemen dedi.🙏