nevi082 bende tüp bebekle hamileyim 10 gün değerim 233 du sonra 630 14 gün 1750 cıktı sonra daha az armaya başladı korkmuştuk başlangıçta ikizmis sonrasında bir kese gelişmedi ondan daha az artmaya devam etti ama şükür ki şuan 9+2 deyim içiniz rahat olsun değerleriniz iyi