Siyahincim Arkadaşlar 11 haftalık gebeyim. Dün geceden beri geçmek bilmeyen şiddetli bir ağrı çekiyorum yapmadığımız uygulamadığımız doğal yöntem kalmadı. Serum takılmak istemiyorum evde içebileceğim ağrı kesici önerileriniz var mı?
cimennbayann Siyahincim senin şu an paroldan başka birşey içmemen lazım canım bana çok zor durumda kalmadığın sürece ilaç kullanmayacaksın kullanacağın tek ilaç parol dediler hastaneye gidersen de parol serumu takmaları lazım sana diğerleri yasak
[silindi] Siyahincim parol migreni geçirmez. Migren hastasıysanız öyle hafif ilaçlar geçirmiyor baş ağrısını. Eczaneden nurse harveys head stick alın baiınıza şakaklarınıza boynunuza sürün. İçinde nane yağı var çok rahatlatıyor geçirmiyor ama baya rahatlatıyor. Sonra uyursunuz baş ağrısı hafifleyince. Bitkisel bi ürün hamilelerde kullanabiliyor eczacıya sorabilirsiniz
Aysnctl Siyahincim bende migren ataklari geciriyorum. Ve inanin neler yaptim gecirmek icin son care o agrilari cekip hastane yolunu tutuyorum. Parol serum takiliyor ve 10 dakikada hic agrim kalmio doktorum bi sakincasi olmadigini soyledi. Doktorunuza bi danisin isterseniz..
Busucan Siyahincim Ne yaparsan geçmez canım maalesef. Serum almamak için diretirsen git gide daha cok agryacak ve gecmesi daha zor olacak. Migren agrıları yüzünden tansiyonunda yükselebilir hemen git ve parol serumu taktır tek çare bu 🤷🏼♀️
Ozlemmmmm Siyahincim inan bende senin gibiyim dogal yontemler anlik fayda gosteriyor her gun araliksiz basim agriyor suan da aglicak durumdayim bende serum yemek istemiyorum napicaz dogurana kadar boyle😢😢😢