Hkmt evet aynısını hepsini söyledi hatta kanaması falanda çok oldu ama çok şükür bişey olmadı içini ferah tut.. su an şükür sıkıntısı yok hatta bi kaç haftaya doğumu olacak bunu soylediğinzaman yanlış hatırlamıyorsam 4 5 aylık hamileydş sanırım yalan olmasın öyle bzeydi ama