setenay-92 inşallah sağlıklı sapasağlam bi evlat olur ❤️ Bende hep kızım olsun istemişimdir kız olsun dedikçe insanlar aa evlat evlattır diyolar ama herkesin gönlünde yatan bişey var işte 🤷♀️ erkek olursa 2. Düşünmeye falan başlarım herhalde bende 😀