1234567bsr- Kızlar karnım tokta olsa sureklı şekerlı şeyler yemek ıstıyorum. Sizce neden olabılır? Böyle durum yaşayan varmı
arzu_glyprk 1234567bsr- son zamanlar bendede başladı 18 haftama kadar şekerli şeyler çok nadir tükettim ama şimdi kendimi durduramıyorum😔 iştahım açıldı baya
TugceServan 1234567bsr- ah canım bende aynı yemk yiyorum ardından illa tatlı birşey yicem tatlı yiyince tekrar dan da açıkiyorum son zamanlarda iyice arttı iştahım 😀
Yrnkrm 1234567bsr- bende öyleyim ya çikolata yedikçe yiyesim geliyor. Normalde sevmem ama sürekli bi tatlı isteği var
Hasanne Bende de var ayni durum surekli cikolata tatlilar istiyorum seker testide yaptirmadim dha seker cikicak dye endiseleniyorum bende 😰😰😰
BeybininAnasi Ya valla bende de olmaya başladı. Bugüne kadar her şeyi elimin tersiyle ittim ama şu an 22.haftamdayım 2 haftadır falan resmen adet öncesindeymişim gibi tatlı istiyorum. Genelde yemekten sonra ama hep istiyorum 🤔
oylumm Ayni durumdayim..yedikten sonra da pismanlik duyuyorum kisir dòndguye girdim.hic bi sey bulamazsam pekmez tahin bi sey yiyorum asla duramiyorum🤯
Ebruas Herkes benden iyimiş benim canım tatlı yedikten sonra ekşi ekşi yediktem sonra tuzlu hiç boş durmadan bişiler çekiyo 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😂😂😂😂😂 33 haftamdayım
1234567bsr- Esraygtf yok canım kızım olacak. İlk başlar hıc tatlı ıstemezdı canım ama 24 haftalıgım yenı yenı istemeye basladı
Esraygtf 1234567bsr- ay benim oğlum olacakta 31-32 den beri bende karnımı tıka basada doyursam illa üzerine tatlı bir seyler yemek istiyorum bende cok kötü :(