Hll12 Arden veya Doruk ama kararsızız hala 🤗
Deletedmom404 cok guzel 🙂 normal dogummi dusunuyosun 🙂
betul42 aynen canım 😍 Rabbim nasip ederse inşAllah
AYAZ koyucam ben 💙
Yiğit kerem inş olucak
Ali asaf olacak ins 💙
Hll12 benm oglum YUSUFEMiR
Yamaç Demir💙
Mustafa Hızır
Benım oglumun adıda ömer ege dogacak ogluşa daha isim bulamadık bızde
Bizim oğlumuzun adı da Gökalp olacak inş🙏🏼